Route  

Voor vertrek

We hebben een visum nodig voor Turkije, Iran, Pakistan en India. Het visum van Turkije wordt aan de grens verleend. De visa voor Iran en Pakistan zullen we in Istanbul aanvragen en dat voor India in Iran.

We vertrekken begin juni omdat we zeker tegen ten laatste eind oktober - begin november in het zuiden van Iran dienen te zijn omwille van de strenge winters (en daardoor ook gesloten bergpassen) in Oost-Turkije en Noord-Iran. We hopen in Zuid-Iran en Pakistan te zijn tijdens de winter. Hoewel het dan gedurende de dag wel lekker warm kan zijn, kan het `s nachts zelfs daar toch nog vriezen. We moeten ook zien dat we niet te laat in India aankomen, want het warme regenseizoen begint in het zuiden rond mei en wij hopen tegen dan reeds terug in Noord-India of misschien wel Nepal te zijn. We zullen wel zien. Alle opties zijn nog open.

 

Vertrek

België + Nederland

9 juni 2001 Brussel - Berbroek 85 km
10 juni 2001 Berbroek
11 juni 2001 Berbroek
12 juni 2001 Berbroek - Kerkrade (Nederland) 89 km

Belgie + Nederland: 174 km

Duitsland
13 juni 2001 Kerkrade - Weilerswist (Duitsland) 79 km
14 juni 2001 Weilerswist - Koblenz 102 km
15 juni 2001 Koblenz
16 juni 2001 Koblenz - Mainz 114 km
17 juni 2001 Mainz - Breuberg 86 km
18 juni 2001 Breuberg - Freudenberg 50 km
19 juni 2001 Freudenberg - Würzburg 75 km

20 juni 2001 Würzburg
21 juni 2001 Würzburg - Chausseehaus (bij Neustadt an der Aisch) 78 km
22 juni 2001 Chausseehaus - Beilngries 111 km
23 juni 2001 Beilngries - Regensburg 85 km
24 juni 2001 Regensburg
25 juni 2001 Regensburg - Winzer 119 km
26 juni 2001 Winzer - grens 25 km

Duitsland: 924 km
Totaal: 1.098 km

Oostenrijk

26 juni 2001 grens - Schlögen 57 km
27 juni 2001 Schlögen - Mettensdorf 111 km
28 juni 2001 Mettensdorf - Krems 100 km
29 juni 2001 Krems - Wenen 89 km
30 juni 2001 Wenen
1 juli 2001 Wenen
2 juli 2001 Wenen (Oostenrijk) - grens Hongarije 65 km

Oostenrijk: 422 km
Totaal: 1.520 km

Hongarije
2 juli 2001 grens Oostenrijk - Sopron 33 km

3 juli 2001 Sopron - Fertöd 30 km
4 juli 2001 Fertöd - Komarom 110 km
5 juli 2001 Komarom - Visegrad 80 km
6 juli 2001 Visegrad - Budapest 42 km
7 juli 2001 Budapest
8 juli 2001 Budapest

9 juli 2001 Budapest - Kecskemet 116 km
10 juli 2001 Kecskemet - Szeged 108 km
11 juli 2001 Szeged - Mako - Apatfalva - Mako 59 km
12 juli 2001 Mako
13 juli 2001 Mako (Hongarije) - grens Roemenië 4 km

Hongarije: 582 km

Totaal: 2.102 km

 

Roemenië

13 juli 2001 grens Hongarije - Timisoara 96 km

14 juli 2001 Timisoara - Caransebes 102 km
15 juli 2001 Caransebes - Baile Herculane 82 km
16 juli 2001 Baile Herculane - 19 km voor Filiasi 110 km
17 juli 2001 19 km voor Filiasi - Craiova 60 km + in Craiova zelf 22 km = 82 km
18 juli 2001 Craiova - Rosiorii de Vede 114 km
19 juli 2001 Rosiorii de Vede - Zimancea 72 km
20 juli 2001 Zimancea 10 km
21 juli 2001 Zimancea (Roemenie) - grens Bulgarije 67 km

Roemenië: 735 km

Totaal: 2.837 km

 

Bulgarije

21 juli 2001 grens Roemenië - Ruse 20 km

22 juli 2001 Ruse - 10 km voor Shumen 105 km
23 juli 2001 10 km voor Shumen - Varna 107 km
24 juli 2001 Varna
25 juli 2001 Varna

25 juli 2001 Varna
26 juli 2001 Varna - Slanchev Bryag (Sunny Beach) 104 km
27 juli 2001 Slanchev Bryag - Sozopol 83 km
28 juli 2001 Sozopol
29 juli 2001 Sozopol - Malko Turnovo 103 km

30 juli 2001 Malko Turnovo - grens Turkije 5 km

Totaal Bulgarije: 527 km
Totaal: 3.364 km

Turkije
30 juli 2001 grens Bulgarije - Kirklareli (Turkije) 48 km
31 juli 2001 Kirklareli
1 augustus 2001 Kirklareli - Corlu 110 km
2 augustus 2001 Corlu - Istanbul Atakoy Camping 104 km
3 augustus 2001 Istanbul Atakoy Camping - Istanbul Sultanahmet 17 km
4 augustus 2001 - 11 augustus 2001 Istanbul
12 augustus 2001 Istanbul - Iznik 68 km
13 augustus 2001 Iznik

14 augustus 2001 Iznik - Bilecik 66 km
15 augustus 2001 Bilecik - Eskisehir 83 km
16 augustus 2001 Eskisehir - Emirdag 113 km
17 augustus 2001 Emirdag - Sultandagi 75 km
18 augustus 2001 Sultandagi - Ilgin 74 km
19 augustus 2001 Ilgin - Konya 91 km
20 augustus 2001 Konya
21 augustus 2001 Konya - Sultanhani 109 km
22 augustus 2001 Sultanhani - Selime 76 km
23 augustus 2001 Selime - Derinkuyu 57 km
24 augustus 2001 Derinkuyu - Göreme 37 km
25 augustus 2001 Göreme
26 augustus 2001 Göreme - Develi 83 km
27 augustus 2001 Develi - Hanyeri 65 km
28 augustus 2001 Hanyeri - Göksun 92 km
29 augustus 2001 Göksun - Kahraman Maras 91 km
30 augustus 2001 Kahraman Maras - Gölbasi 108 km
31 augustus 2001 Gölbasi - Adiyaman 69 km
1 september 2001 Adiyaman - Kahta 35 km
2 september 2001 Kahta
3 september 2001 Kahta - Baraj - Kahta 11 km
4 september 2001 Kahta - Siverek 90 km
5 september 2001 Siverek - DiyarbakIr 90 km
6 september 2001 DiyarbakIr
7 september 2001 DiyarbakIr - Silvan 84 km
8 september 2001 Silvan - Baykan 80 km
9 september 2001 Baykan - Tatvan 77 km
10 september 2001 Tatvan
11 september 2001 Tatvan
12 september 2001 Van
13 september 2001 Van
14 september 2001 bus van Van naar Sanli Urfa
15 september 2001 Sanli Urfa
16 september 2001 Sanli Urfa en `s avonds bus naar Antalya
17 september 2001 - 23 september 2001 Kemer
24 september 2001 vlucht Antalya - Ankara en Ankara - Van, bus naar Tatvan
25 september 2001 Tatvan (Nemrut Gölü)
26 september 2001 Tatvan
27 september 2001 Tatvan - Adilcevaz 71 km
28 september 2001 Adilcevaz - Ercis 68 km
29 september 2001 Ercis - Çaldiran 65 km
30 september 2001 Çaldiran - Dogubayazit 69 km
1 oktober 2001 Dogubayazit
2 oktober 2001 Dogubayazit
3 oktober 2001 Dogubayazit

4 oktober 2001 Dogubayazit - grens Iran 30 km  

Turkije: 2.406 km
Totaal: 5.770 km

Iran
4 oktober 2001 grens Turkije - Maku (Iran) 27 km
5 oktober 2001 Maku - Ev Oghli 116 km
6 oktober 2001 Ev Oghli - Tabriz 137 km
7 oktober 2001 Tabriz
8 oktober 2001 Tabriz
9 oktober 2001 Tabriz - Bostan Abbad 64 km
10 oktober 2001 Bostan Abbad - Mianeh 105 km
11 oktober 2001 Mianeh - Zanjan 133 km
12 oktober 2001 Zanjan - Takestan 145 km
13 oktober 2001 Takestan - Buein Zahra 61 km
14 oktober 2001 Buein Zahra - Saveh 100 km
15 oktober 2001 Saveh - Qom 84 km
16 oktober 2001 Qom - Kashan 103 km
17 oktober 2001 Kashan
18 oktober 2001 Kashan - Natanz 77 km
19 oktober 2001 Natanz - Esfahan 132 km
20 oktober 2001 Esfahan
21 oktober 2001 Esfahan
22 oktober 2001 Esfahan
23 oktober 2001 Esfahan
24 oktober 2001 Esfahan
25 oktober 2001 bus Esfahan - Shiraz
26 oktober 2001 Shiraz
27 oktober 2001 Shiraz (Persepolis)
28 oktober 2001 nachtbus Shiraz - Kerman en bus Kerman - Bam
29 oktober 2001 Bam
30 oktober 2001 Bam (Arg-e Bam)
31 oktober 2001 bus Bam - Kerman
1 november 2001 bus Kerman - Yazd
2 november 2001 Yazd
3 november 2001 Yazd
4 november 2001 bus Yazd - Esfahan
5 november 2001 Esfahan
6 november 2001 Esfahan
7 november 2001 Esfahan centrum - treinstation 15 km + nachttrein Esfahan - Teheran
8 november 2001 Teheran (treinstation - centrum) 7 km
9 november 2001 Teheran
10 november 2001 Teheran
11 november 2001 Teheran
12 november 2001 Teheran
13 november 2001 Teheran
14 november 2001 Teheran
15 november 2001 Teheran
16 november 2001 Teheran (centrum - luchthaven) 11 km - vlucht Teheran (Iran) - Bombay (India)

Iran: 1.311 km
Totaal: 7.081 km

 

India

17 november 2001 Bombay
18 november 2001 Bombay
19 november 2001 Bombay - ferry naar Mandwa - Murud 70 km
20 november 2001 Murud - Rajpuri (ferry) - Dighi - Srivardhan - Hari Hareshwar 54 km
21 november 2001 Hari Hareshwar - Bagmandla (ferry) - Bankot - Kelshi - Utamber (ferry) - Anjarle (ferry) - Harnai - Dapoli - Dabhol 88 km
22 november 2001 Dabhol (ferry) - Veldur - Guhagar - Tali - Abloli - Tausal (ferry) - Jaigarh - Ganpatipule 84 km
23 november 2001 Ganpatipule - Nivali (vanaf hier op highway 17) - Lanja 65 km
24 november 2001 Lanja - Kharepatan 50 km
25 november 2001 Kharepatan - Savantwadi 96 km
26 november 2001 Savantwadi - Benaulim 96 km
27 november 2001 - 2 december 2001 Benaulim 29 km

3 december 2001 Benaulim - Palolem 47 km
4 december 2001 Palolem
5 december 2001 Palolem - Gokarna 100 km
6 december 2001 Gokarna
7 december 2001 Gokarna - Bhatkal 89 km

8 december 2001 Bhatkal - Udupi 93 km
9 december 2001 Udupi - Mangalore 62 km
10 december 2001 Mangalore - Bekal 66 km
11 december 2001 Bekal - Kannur 83 km + 10 km in Kannur
12 december 2001 Kannur - Kozhikode 96 km
13 december 2001 Kozhikode - Edappal 82 km
14 december 2001 Edappal - Kodungallur 78 km
15 december 2001 Kodungallur - Kochi (Fort Cochin) 38 km
16 december 2001 Fort Cochin
17 december 2001 Fort Cochin
18 december 2001 Fort Cochin - Alappuzha 63 km
19 december 2001 Alappuzha - Kollam backwaterboottrip (84 km met boot)
20 december 2001 Kollam - Varkala 40 km
21 december 2001 - 25 december 2001 Varkala
26 december 2001 Varkala - Trivandrum 55 km
27 december 2001 Trivandrum
28 december 2001 Trivandrum - Kovalam 16 km
29 december 2001 - 1 januari 2002 Kovalam
2 januari 2002 Kovalam - Kanyakumari 88 km
3 januari 2002 Kanyakumari
4 januari 2002 Kanyakumari
5 januari 2002 Kanyakumari - Tiruchendur 92 km
6 januari 2002 Tiruchendur - Tirunelveli 62 km
7 januari 2002 Tirunelveli - Virudhunagar 111 km
8 januari 2002 Virudhunagar - Madurai 52 km
9 januari 2002 Madurai
10 januari 2002 Madurai - Bangalore nachttrein
11 januari 2002 - 15 januari 2002 Bangalore 18 km
16 januari 2002 Bangalore - Benaulim nachttrein vanuit Yesvantpur 6 km
17 januari 2002 - 29 januari 2002 Benaulim 18 km
30 januari 2002 Benaulim - Hampi trein
31 januari 2002 - 2 februari 2002 Hampi
3 februari 2002 Hampi - Benaulim nachtbus
4 februari 2002 - 12 februari 2002 Benaulim 16 km
13 februari 2002 - 14 februari 2002 Benaulim - Delhi trein

15 februari 2002 - 19 februari 2002 Delhi 23 km
20 februari 2002 Delhi - Agra (Taj Mahal) - Delhi trein
21 februari 2002 Delhi - luchthaven 17 km
22 februari 2002 Delhi (India) - Bangkok (Thailand) nachtvlucht

India: 2.184 km
Totaal: 9.265 km

Thailand
23 februari 2002 - 26 februari 2002 Bangkok
27 februari 2002 Bangkok - Chachoengsao 76 km
28 februari 2002 Chachoengsao - Khabin Buri 100 km
1 maart 2002 Khabin Buri - Aranyaprathet 93 km + 2 km ter plaatse
2 maart 2002 Aranyaprathet (Thailand) - grens Cambodia 6 km

Thailand: 277 km
Totaal: 9.542 km

Cambodia

2 maart 2002 grens Thailand - Sisophon 49 km + 3 km ter plaatse:

     - eerste 15 km zeer slecht asfalt en beton, daarna redelijk goed asfalt

3 maart 2002 Sisophon - Siem Reap 104 km + 5 km ter plaatse:

     - aardeweg met stenen (veel stof), wordt zeer slecht na 45 km (5 km voor Kra Lanh) en blijft zo tot op 87 (stadje Puok) vanwaar nog 16 km hobbelig asfalt tot Siem Reap

     - restaurant + guesthouse in Kra Lanh (50 km)
4 maart 2002 Siem Reap 22 km
5 maart 2002 Siem Reap (Angkor-tempels)
6 maart 2002 Siem Reap - Kompon Kdei 63 km:

     - eerste 16 km heel goede asfalt, dan 4 km slechte asfalt, dan afwisselend aardeweg met veel stenen en slechte asfalt

     - restaurant in Sautre Nikom (33 km), tenminste 3 guesthouses in Kompon Kdei
7 maart 2002 Kompon Kdei - Kompon Thom 88 km:

     - heel slechte aardeweg met veel stenen tot Stoung (36 km), daarna beter en beter naarmate je Kompon Thom nadert, heel zware dag met veel stof, elke halve kilometer moet je van de weg af omdat men bruggen aan het maken is voor regenseizoen

     -     guesthouses en restaurants in Stoung (36 km), veel guesthouses en restaurants in Kompon Thom (88 km)
8 maart 2002 Kompon Thom - Skon 92 km:

     - helemaal geasfalteerd, eerste 40 km heel slechte stukken (grote gaten + hobbelig) afgewisseld met heel goede stukken, daarna heel goede asfalt met hier en daar een groot gat

     - restaurants in Treang (56 km), restaurants + 2 guesthouses in Skon (92 km)
9 maart 2002 Skon - Phnom Penh 79 km:

     - heel goede asfalt
10 maart 2002- 13 maart 2002 Phnom Penh 63 km
14 maart 2002 Phnom Penh - Neak Luong 61 km:

     - hobbelige asfalt met grote gaten, ferry in Neak Luong 200 riel
-  eetgelegenheid: houten restaurant naast de straat op 40 km

15 maart 2002 Neak Luong - grens Vietnam 45 km:

     -     grensovergang van Kaam Sam Nor op rechteroever (westkant) van de Mekong, vanaf Neak Luong naar het schijnt goede weg, doch zeer verlaten en daarom volgens lokale bevolking niet veilig voor buitenlandse fietsers. Wij volgden de linkeroever (oostkant) van de Mekong: heel slechte weg, eigenlijk enkel een paadje voor fietsers en brommers, aardeweg met veel wankele bamboebrugjes of door droge steile rivierbeddingen, ook geregeld dijkjes en heel veel rul zand, ook veel zijtakken van Mekong waarvoor je dan omweg moet doen wegens geen bruggen, na 38 km veerpontje (500 riel), dan nog 7 km tot Kaam Sam Nor - Korokar Border Police International Checkpoint (aan linkerkant van het weggetje, dit staat er letterlijk boven op een bord, want eerder is er nog een politiepost waar je niet moet zijn), dan klein overzetbootje over Mekong (500 riel) naar Kaam Sam Nor (duurt 20 min, werd voor ons betaald door een politieman die zelfs meeging naar de andere kant), uitstempelen, dan 2 km niemandsland over goede aardeweg naar Vietnamese grens (dorpje Vinh Xuong)

-  eetgelegenheid na 21 km (iets grotere plaats)  

Cambodia: 674 km
Totaal: 10.216 km

Vietnam

15 maart 2002 grens Cambodia - Chau Doc 39 km:

     - 3 km aardeweg in dorpje Vinh Xuong (daarna steeds goede asfaltweg), naar links op T-kruispunt met asfaltbaan, veerboot op 23 km (1.000 Dong), na veer links op T-kruispunt, dan 3 km door Phu Chau, naar rechts op T-kruispunt na brug, dan nog 20 km rechtdoor tot veer in Chau Giang (500 Dong) om over te steken naar Chau Doc, onderweg alles volgebouwd, veel kraampjes en winkeltjes

16 maart 2002 Chau Doc (Sam-berg) 15 km

17 maart 2002 Chau Doc - Long Xuyen 61 km + 2 km ter plaatse:

     - weg op westoever heel slecht wegens werken, dus veer naar Chau Giang, dan 30,5 km zuidwaarts, dan veer naar oostoever (tussen Phu Tan westoever en Chau Phu oostoever), dan nog 31 km over heel slechte weg en redelijk veel verkeer

18 maart 2002 Long Xuyen - Vinh Long 69 km + 7 km ter plaatse:

     - hobbelig asfalt bijna heel de weg, na 8,5 km links veer naar Thanh Hu`ng, dan via Sa Dec naar Vinh Long, niet teveel verkeer

19 maart 2002 Vinh Long - Long An 90 km:

     - heel goede, gladde asfalt, na 7 km over grote Mekong-brug, heel veel verkeer en getoeter, heel de weg pechstrook om op te rijden

20 maart 2002 Long An - Ho Chi Minh City (Saigon) 46 km:

     - gladde asfalt, veel verkeer en getoeter, pechstrook om op te rijden

21 maart 2002 - 23 maart 2002 Ho Chi Minh City (Saigon)

24 maart 2002 Ho Chi Minh City - Long Khanh 79 km
25 maart 2002 Long Khanh - Phan Thiet 113 km
26 maart 2002 Phan Thiet - Tuy Phong 94 km
27 maart 2002 Tuy Phong - Phan Rang 59 km
28 maart 2002 Phan Rang - Nha Trang 106 km
29 maart 2002 Nha Trang (snorkelboottrip)
30 maart 2002 Nha Trang 5 km
31 maart 2002 Nha Trang - Hoi An nachtbus (540 km) + 9 km in Hoi An
1 april 2002 Hoi An - Da nang - Hoi An 72 km
2 april 2002 Hoi An 21 km
3 april 2002 Hoi An - Lang Co 71 km
4 april 2002 Lang Co - Hue 66 km
5 april 2002 Hue 16 km

6 april 2002 Hue
7 april 2002 Hue - Dong Ha (guesthouse, bank) 72 km
8 april 2002 Dong Ha - Huong Hoa (guesthouse, bank) - Lao Bao (guesthouse) 83 km + 4 km ter plaatse
9 april 2002 Lao Bao (Vietnam) - grens Laos 2 km

Vietnam: 1.223 km
Totaal: 11.439 km

Laos
GH = guesthouse                   B = bank

9 april 2002 grens Vietnam - Dan Savan (GH, B) (Laos) - Sepon (GH) - Muang Phine (GH) 82 km
10 april 2002 Muang Phine - Muang Phalan (GH) - Dong Hene (GH, B) 99 km
11 april 2002 Dong Hene - Seno (GH, B) - Savannakhet (GH, B) 69 km
12 april 2002 Savannakhet 15 km
13 april 2002 Savannakhet - Seno 31 km + 4 km ter plaatse
14 april 2002 Seno - Tha Khaek (GH, B) 103 km + 15 km ter plaatse
15 april 2002 Tha Khaek - Ban Nam Thone (GH, 100 km) - Ban Viang Kam (GH, kruispunt met route 8) 105 km
16 april 2002 Ban Viang Kam - Paksan (GH, B) 90 km
17 april 2002 Paksan - Tha Bok (GH) 54 km
18 april 2002 Tha Bok - Vientiane (GH, B) 94 km
19 april 2002 - 23 april 2002 Vientiane 35 km
24 april 2002 Vientiane - Phon Hong (B) 70 km + 16 km ter plaatse + 4 km zijuitstap Vang Xang boeddha’s

GH op km 47, km 48, km 52 (B). Resort op km 26 en km 62 Vang Xang Resort

GH in Ban Sibounheuang op Rte 10, 3 km van Phon Hong op Rte 13 (geen GH in Phon Hong, wel grote winkel en grote resto’s)
25 april 2002 Phon Hong (B. Sibounheuang) - Tha Heua (km 66, GH) - Vang Vieng (GH, B) 90 km
26 april 2002 - 27 april 2002 Vang Vieng
28 april 2002 Vang Vieng - Ban Phatang (GH) - Kasi (GH) 59 km
29 april 2002 Kasi - Muang Phu Khun (km 45, GH) - Kiou Ka Cham (GH) 96 km
30 april 2002 Kiou Ka Cham - Luang Prabang (GH, B) 80 km
1 mei 2002 - 5 mei 2002 Luang Prabang 39 km + 59 km uitstap naar Kuang Si-watervallen
6 mei 2002 Luang Prabang - Pakbeng met slowboat op de Mekongrivier
7 mei 2002 Pakbeng - Huay Xai met slowboat op de Mekongrivier
8 mei 2002 Huay Xai (Laos) - grens 4 km

Laos: 1.313 km
Totaal: 12.752 km

Thailand
8 mei 2002 grens - Chiang Saen (Thailand) 71 km
9 mei 2002 Chiang Saen - Mae Sai 41 km + 6 km ter plaatse
10 mei 2002 Mae Sai - Tha Non 96 km
11 mei 2002 Tha Non - Chiang Dao 108 km
12 mei 2002 Chiang Dao - Chiang Mai 73 km + 15 km ter plaatse
13 mei 2002 - 16 mei 2002 Chiang Mai 30 km
17 mei 2002 Chiang Mai - Bangkok nachttrein 2 km

18 mei 2002 Bangkok - Hat Yai nachttrein 13 km
19 mei 2002 Hat Yai - Sungai Kolok trein - grens Maleisië 4 km

Thailand: 442 km (+ 277 km eerste keer = 719 km)
Totaal: 13.194 km

Maleisië
19 mei 2002 grens Thailand - Kota Bharu 42 km
20 mei 2002 Kota Bharu
21 mei 2002 Kota Bharu - Pengkalan Kubor ferry grens 26 km

Maleisië: 68 km
Totaal: 13.262 km

Thailand
21 mei 2002 grens Tak Bai - Narathiwat 40 km + 17 km ter plaatse
22 mei 2002 Narathiwat - Pattani 96 km + 8 km omweg doodlopende straat
23 mei 2002 Pattani - Songkhla 110 km
24 mei 2002 Songkhla 25 km
25 mei 2002 Songkhla - Hua Sai 105 km
26 mei 2002 Hua Sai - Nakhon Si Thammarat 82 km
27 mei 2002 Nakhon Si Thammarat - Sichon (71 km) - Hat Sichon 79 km
28 mei 2002 Hat Sichon - Sichon (5 km) - Don Sak car ferry pier (54 km) - Na Thon (Ko Samui) - Ao Phangkha 72 km
29 mei 2002 Ao Phangkha - Chaweng (Ko Samui) 34 km
30 mei 2002 - 1 juni 2002 Chaweng (Ko Samui)
2 juni 2002 Chaweng - Na Thon ferry (25 km) - Thong Sala (Ko Pha-Ngan) - Ban Tai 33 km
3 juni 2002 Ban Tai - Hat Yao (Ko Pha-Ngan) 18 km
4 juni 2002 - 6 juni 2002 Hat Yao (Ko Pha-Ngan)
7 juni 2002 Hat Yao - Thong Sala ferry (12 km) - Mae Hat (Ko Tao) - Sai Ri - Chalok - Mae Hat 24 km
8 juni 2002 Mae Hat (Ko Tao)
9 juni 2002 Mae Hat ferry - Chumphon nachttrein naar Bangkok 32 km
10 juni 2002 Bangkok station - Khao San Road 5 km + 8 km ter plaatse
11 juni 2002 Bangkok
12 juni 2002 Bangkok Khao San Road - luchthaven (met airportbus)
13 juni 2002 Zaventem

Thailand: 788 km (+ 277 km eerste keer + 442 km tweede keer = 1.507 km)

TOTAAL: 14.050 km